onsdag 11. november 2015

#Selfie

En utstrekt hånd mot himmelen kan bety så mangt. Det kan være et symbol for drømmer, håp, frihet eller at man strekker seg mot naturen og vil ut i naturen. Men hvorfor beskriver dette bildet meg? Det er fordi jeg synes himmelen er så fin mange ganger. Himmelen er et populært motiv i mine bilder! Men alle har jo også drømmer man søker etter! Dette bildet er uredigert! Jeg prøvde å sette hånda mi i det gylne snitt for å få frem budskap eller symboler, som DU som ser kan tolke selv! Jeg valgte å ha på meg W.W.J.D? (What Would Jesus Do?) armbåndet fordi det sier noe om meg og min tro. Armbåndet gjør også bildet mer spennende fordi det gir mer farge og bryter opp med en kontrast. I skyene ser man også streker, som kan være med å forlenge hånda eller ta igjen retningen/strekene i hånda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar